Att fylla jämnt är en konst

Av naturliga anledningar, så är det ju ganska givet att man blir mer och mer rutinerad på att fylla jämnt. Man gör det ju varannat år. Och räknar man 15, 25 osv oxå, så blir det ju till och med mer än vartannat år. Nu kanske inte 36 är något speciellt att fira men ändå. Jag fick det oerhört enkelt förklarat för mig, att nu är du ju närmare 40 än 30. Jo, visst är det så. Men i realiteten så inträffade det faktiskt redan för ett år sen. Men vem räknar egentligen?

Min älskade flickvän gav mig en helt underbar födelsedag. Det behövs inte så mycket för att det skall bli bra, men hennes omtanke är något jag håller av oerhört mycket. En fixad barnvakt, en mysig middag och en bio är inga konstigheter men såååå trevligt och mysigt. Jag älskar den tjejen...

Och farsans present var ännu bättre! Tack paps! Vi hoppas på många rundor i sommar...

Facebook är bra när man skall hålla koll på födelsedagar. Jag fick gratulationer från nära vänner och gamla vänner som man inte ens pratat med på 5 år. Fejjan är väl inte min favvo-site men bra om man skall hålla kontakten med vänner som man inte pratat med på några år. Eller utländska vänner för den delen. Jag är en sån där fusk-fejjare. Ni vet en sån som bara är inne och läser vad alla andra skriver men inte skriver nåt själv. Jag kommer aldrig på nåt vettigt att skriva. Precis just det, var nog min senaste kommentar. Funderar på att lägga ner det helt och hållet.

Har även mer eller mindre lagt ner msn. Glömmer alltid att logga på. Nu kör jag skypen istället. Vill ju kunna nyttja min mac och snacka videosamtal. Får bara hitta lite skype-polare att prata med... Sök upp mig. Jag är redo!

Milan 1 poäng efter Inter. Vad hände? Beckham in. Jankulovski på bänken = poäng i serien. Nu är Becks borta och Jankulovski tror jag (och hoppas) fortfarande sitter på bänken. Synd på Abate oxå. Och Nesta. Nu kanske till och med Kaladze tinas upp från frysboxen. Vad som helst är bättre än Jankulovski... bakåt.

Fick väcka Bella imorse för att köra henne till farsan. Jag höll på att börja garva när jag gick in i Bellas rum. Ur spjälsängen stack två ben rätt ut. Bella hade lagt sig på tvären och sov som en stock. Jag var tvungen att gå och hämta videokameran. Snart är lilltösen 1 år. Det måste vara det snabbaste året i mitt liv.

Och snart får man värja sig mot alla tonårsgrabbar som hänger utanför dörren. Nån som har några bra tips på brännbollsträn? Men det är långt kvar. Jag hinner fylla jämnt en massa gånger till innan vi är där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback