Tydligen fredag idag...

Har helt tappat begreppet den senaste tiden. Sitter hemma själv med Bella i soffan, som ligger och suger på tummen eller nån av de andra fingrarna. Hon mornar sig. Själv vaknade jag vid 6-tiden på Sahlgrenska. Satt hos mamma igår och över natten. Vid 8-tiden kom jag hem till familjen och matade Bella. Sen tänkte jag lägga mig och somna om men så fastnade jag framför macen och en krånglande Time machine... igen. Back up:er som strular. Jag kan inte släppa det. Sitter med ena ögat i loggen hela tiden. Måste vara en gammal arbetsskada sen programmeringstiden.

Det slutar väl med att jag får installera om extradisken. Letandet på alla forum har inte direkt hjälpt mig i letandet efter en lösning.

Erika är iväg och fikar/tränar. Hon har gått in i "tränings-mode". Själv längtar jag efter att ryggen skall bli helt ok, så jag äntligen kan sätta igång att jobba bort alla semesterkilon. Eller omplacera lite... väger mindre än nånsin... fast på helt fel ställen såklart.

Är dessutom så grymt sugen på att komma ut på golfbanan. Har ju bara lirat 7 rundor i år, varav 4 på Gotland under 5 dagars intensivt partande. Men nu finns det väl äntligen lite tid men vem vill vada fram i 18 hål och släpa runt en dyblöt och tung bag? Snart får jag nog göra det... om jag skall få några rundor i år. Har dessutom 3 golflektioner innestående. Frågan är om jag kommer förbi puttningen på bara tre lektioner...

Ni som kan er golf känner till Jim Furyk. Han har kanske en av de fulaste golfsvingarna av proffsen. Ta den och applicera på mitt puttstroke och gångra sen med 10. Ibland blir jag överraskad själv och det är en gåta att jag ändå tagit mig ner till 11,6 i handicap. Men svingen funkar ju för Jim.

Så här ser loggen ut just nu..
Jul 24 12:32:56 c-7dc6e055 kernel[0]: ASP_TCP CancelOneRequest:  cancelling slot 14 error 89 reqID 3732 flags 0x9 afpCmd 0xF0000002 so 0x5623cc0
Jul 24 12:32:56 c-7dc6e055 /System/Library/CoreServices/Finder.app/Contents/MacOS/Finder[113]: SharePointBrowser::handleOpenCallBack returned 22
Jul 24 12:35:27 c-7dc6e055 [0x0-0x18f18f].org.mozilla.firefox[13897]: Debugger() was called!
Jul 24 12:37:58: --- last message repeated 1 time ---

Aha, nu fattar jag precis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback