Lisebergshallen. I'm there!

Ikväll är det äntligen dax för lite innebandy igen. Senaste hemmamatchen jag såg var mot Täby tror jag. 5 månader sen eller så. Ska bli kul att titta på Pixbo igen. Jag såg faktiskt sista perioden av Pixbo - Helsingborg i Scandinavium men en period räknas inte riktigt.

Ny träning igår med mitt lag, Ibk Göteborg. Vi lyckades skrapa ihop till småmål den här träningen. 7 man och en målvakt ledde till spel på liten rink och ett småmål. Märkligt hur trött man kan bli på så små ytor.

Imorgon är det ny match. 20.00 i Wallentamhallen är ju en stekhet tid. Jag räknar med åtminstone halvfullt på läktarna i Mölnlycke.

Min, Bobbys och Rasmus (båda Klubbhusetkollegor) tippning på Superligamatcherna fortsätter. Senast fick vi inte in resultatet på AIK - Warberg. Trots tre resultat var, så var vi inte ens nära. Alla tre trodde på en något målsnålare tillställning. Ikväll däremot skall trenden brytas.

Mitt tips: 7 - 5 till rödrävarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback