Inget regn, inget regn, inget regn

Snäääälla! Idag bär det av till Kungshamn och Sotenäs GK. Låt solen titta fram. Please... with sugar on top.

Håller som bäst på att välja kläder inför dagen... säkrar upp med regnställ i golfbagen.

Jag fick en fråga om jag ville skriva ett matchreferat för Lindås räkning inför den kommande stormatchen mellan Challengers och Lindås. Vi får se om jag lyckas ta mig dit. I så fall skall jag följa Rasmus med anhang med glädje. Rasmus Lindås mot seriefavoriten Challengers. Vågorna mot utmanarna. Vet inte vem som vinner men det är oavgjort i lagnamnsfighten. Vet inte om Waves eller Challengers är mest töntigt. Om man nu måste ha ett "supporter-namn" likt Waves, Challengers, Indians eller Wizards, så tycker jag man skall ha ett svenskt namn. Se på IFK. Kamraterna är ju det coolaste namnet någonsin.

Sen vet jag inte om Lindås vågor eller FBC Utmanarna ser så bra ut på pappret...

Pixbo röd-rävar kan faktiskt komma undan med sitt namn.

När vi lirade i Mölnlycke, så hade vi Barbarians som namn. Men det var med en hel del ironi. Inte mycket i den föreningen drevs utan ironi. Det vet ju ni som kommer ihåg hemsidan som den ypperlige Kalle Bodestig rattade med en känsla och kreativitet i sitt skapande, så Karl Lagerfeldt hade varit avundsjuk...

Klubbmärket var en svartad bild på en viss Modano (nä inte hockeyspelaren) som flexade ena biceps och som hade en kropp som såg misstänkt lik Arnold i the Barbarian... sjukt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback