Förföljd av Belgiska Pralinboden

Idag trodde jag det spökade... Först så var jag och min kära flickvän på Järnhälsan och tog en sil. 700 någonting per skalle och så sköt en sköterska varsin spruta i överarmen. Ingen effekt, ingen smärta och ett stort jaså. Men nu skall man tydligen klara att käka lite Hepatit A-mat utan risk. Skönt det, när man ska till Thailand snart.

Det kan visst spridas i Hepatit A-drinkarna oxå.

Men när jag parkerat bilen utanför Järnhälsan så kunde jag inte annat än att lägga märke till Belgiska Pralinboden, som låg i det angränsande huset. Klockan var ju nästan 10, så jag var redan rejält sugen på mat. Det hade ju gått minst två timmar sen frukosten.

Timpengen på ett vaccin-hak vill jag inte ens veta. Men jag funderar på att köpa lite kanyler och vaccin och öppna eget. Vilken affärsidé.

Efter Järnhälsan så fortsatte resan mot MVC. Jag släppte av Erika och parkerade och när jag gick från parkeringen till MVC så dök den upp igen. Belgiska Pralinboden. Lite spooky! Numera tittar jag mig över axeln hela tiden för att se om det dykt upp någon Pralinbod. Jag känner mig förföljd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback