Syrener i trädgården

Det här året springer fram likt en frustande överdopad Ben Johnson. Vad hände med april egentligen? Det är numera 6 veckor kvar bara tills jag sätter mig på planet till Sandvoort med 5 andra överladdade homies från hufvudstaden. Ett sällskap som dessutom flyger in ett par till kamrater från diverse avlägsna utomsvenska städer. Det är upplagt för den roligaste grabbveckan på året. No doubt!

Men innan det, skall det gås på bröllop och en f.d. Superligatränare skall ha Exil-fest. Som ni kanske tidigare läst, så hamnade värdskapet för denna fest i knät på mig och det ingick två nätter på soffan oxå för den numera schweizer-trånande Stenmarck-lookaliken.

I min jakt på en bild att lägga upp på dessa båda herrar kom jag osökt in på hemsidan: kändisbebisar.se. Jesus... vilken sjuk sida förresten. Ja, folk har definitivt för lite att göra.

Lookaliken som jag utlovade kommer här:

  

Likheten är ju slående...

Att tiden löper okontrollerat ser jag bevis på varje dag. Inte minst genom att kolla längden på stråna i gräsmattan. De växer i samma Ben Johnska takt som jag pratat om tidigare. Men utan den takten hade jag inte kunnat njuta av den pizza-the-hut-stora syrenen som står vid grinden till tomten. För att citera Jenna "It's huge!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback