Hur många perioder har en fotbollsmatch?

Alla funkar olika och det är extra uppenbart när man ser på skillnaderna på en tjej och en kille. Jag kan ta ett exempel för att visa på hur olika man tänker. 

Min flickvän berättade att hon sett en jättefräck sportbil utanför vår lägenhet häromdagen. Det väckte ju  mitt intresse såklart och jag frågade: -"Jaha... vad var det för bil då?"
Svaret kom något oväntat: -"ja men det vet jag inte... tänkte inte på det. Men den var grå."

Jaså det var en grå sportbil... men då så!

Det är inte första gången som hennes bilkunskaper har briljerat.

En annan gång, nämligen när hon hade varit på dejt med mig för första gången, så hade hon berättat för sin syster om vilken bil hon hade fått åka med i. Hon hade åkt med en sån där zorro-bil. Märket hade settt ut som zorro alltså... Syrran och hennes pojkvän hade efter mycket om och men kommit på att det måste vara en sån
här. Att det var en cab gick henne helt förbi, eftersom taket inte var öppet vid tillfället. Antar att hon hade annat att titta på... :-)

Men hon kom ihåg att den var silvrig. För er (killar) som undrar så var det en Opel Astra Bertone cab. Och ja, jag saknar den.

Vad är det med tjejer och färger egentligen?

Kommentarer
Postat av: Georgsina

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback