Snart sommaruppehåll...

Det gäller en hel del saker, det här med uppehållet. Bk Botta Matts spelar sista matchen innan sommaruppehållet redan imorgon. Då hoppas vi på att vi äntrar sommaren som serieledare. Det blir lite avslutande mat och en öl (max två) framför en storbildsskärm och Italien - Frankrike. Vilken match det kommer bli. Jag är rädd att det är Frankrikes tur den här gången. Eller kanske Rumäniens... Spännande lär det bli.

Semestern drar allt närmare och den ser ut att bli ganska lång den här sommaren. Första lediga veckan blir redan v. 26, då Holland är målet. Sandvoort kommer inte vara sig likt efter den resan. 

Sverige - Ryssland på onsdag kommer jag se på jobbet. Vi har sommarfest med mat och lite tävlingar och annat kul. Men i fokus är naturligtvis matchen. Jag är orolig! Efter att ha sett ryssarnas öppning mot Spanien, så har jag grym respekt. Jo, jag vet att de torskade stort till slut men de har stort kunnande. Jag tror det blir snorjämnt... men att vi grejar oss vidare. 

Längtar efter sommaren nu. 

Kommentarer
Postat av: Lukas Podolski

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback