En fet skinnplånbok i bakfickan

Det finns få attribut som Stilpolisen har svårare för än just en svart "skinnplånka" i bakfickan. När den är så där härligt fullproppad med en bunt kvitton, ica-kort, medlemskort på Stadium, närmaste videobutiken, diverse oskyra bokklubbar som inte längre finns och ett bibliotekskort som använts en gång det senaste decenniumet. 

Stilpolisen säger: -"En fet skinnplånbok är lika osexigt som Babben Larsson i spetsunderkläder"

Senaste Skinnplånkespottingen skedde på Avenyn idag vid 5-tiden. 

**************************************************************************************************************************

En helt annan sak, måste ju bara nämna Daniel Andersson. Jag har alltid varit en stor SidledsDanne-motståndare men om han får starta måste han ju ha förtjänat det. Sluta såga och börja stötta. Även om jag gärna hade sett Anders Svensson i den defensiva Pirlo-rollen och varför inte Seb eller Kim då i den offensiva rollen?!

Ryssland - Spanien har precis börjat och jag vet inte vad jag skall hoppas på. Är det bäst med oavgjort. Då förlorar ju två lag två poäng var. Fast tar Spanien hem gruppen ändå så är det ju bättre att Ryssarna tappar tre poäng idag. Ja, det är nog bäst så. Vi hoppas på Spanien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback