Bulgarien del 3 - Topp 10 fulaste frillorna

Efter att ganska så snabbt ha konstaterat att hotellet vi bodde på var nerlusat med tyskar och fransmän, så var ribban lagd direkt. Redan efter 10 minuter av min vistelse på hotellet, så hade den förste fransmannen trängt sig före. Det var i lobbybaren när jag skulle beställa några öl som en fransman lite snyggt gled in framför och pressade sig in, med ciggen i handen såklart, och ropade på bartendern.

Skulle vilja citera en inte namngiven kompis här: - We strongly disapprove of french people.

Men så illa var det inte ändå. Det var det däremot med frisyrerna. Jesus. I brist på en själv, så kan jag ju vara rätt kritisk. Men efter att ha sett den ena värre än den andra så väcktes lusten att skapa mig en egen topp 10-lista och dessutom skaffa fotobevis och lägga ut här på bloggen. Jag började bra och fick denna sköna frilla på bild:


(På bilden ser vi mig till vänster och en tysk special till höger)
 

Jag lät Andreas ta en bild som om han bara skulle plåta mig men naturligvis låg fokus på den skönfriserade tysken (surprise surprise).

Någon dag efter plåtade jag även en riktigt ful Flat top extreme. Tyvärr tog jag kortet i farten och på väg ut ur hotellet och kortet blev misslyckat då tysken lutade sig framåt och inget av flat topen sytes. Det kortet refuserades och någonstans där i min totala besvikelse, så övergav jag resten av fotograferingen och försökte bara komma ihåg topp-placeringarna istället.

Av topp 100 frillor så tog Tyskland en överlägsen seger och hade åtminstone 80 placeringar bland de 100. Plats 1 - 60 var kört för alla andra nationer. Bland annat såg jag en Tysk familj som hade solstolarna framför mig vid poolen en dag. Mamman tog en plats på topp 10 faktiskt. Hon var tatuerad över axeln, ner på sidan och ner på ena benet. Det var blommor hela vägen och de var väldigt röda.

Egentligen var det en inverterad Anders "Hon har blommor i sitt hår" Glenmark.  Detta matchades med diverse ringar i öronen och näsan och med en frilla då som pricken över i:t.

Hon var snaggad men hade en tuppkam-liknande kortklippt frisyr som var rödfärgad. Lite tidigt Ljungberg-stuk men aningens sämre skulle man väl kunna säga.

Ja, det var en odyssé av fula frillor och alla pratade de tyska. Helt fascinerande att inte ens Bulgarerna kunda tävla i denna annars så klassiska öststatsgren.

Modepolisen är fortfarande i djup chock och väljer att inte kommentera överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback