Bohuslän runt på två sjukjusbesök...

Äntligen kan jag lägga årets Sommarskola till handlingarna. Äntligen säger jag, men jag saknar redan Kungshamn och årets mest intensiva vecka. Det var en härlig vecka i vanlig ordning. Dock var det ett par saker som jag kunde varit utan faktiskt.

Jag fick t.ex. tillbringa i runda slängar 36 timmar på vårdcentralen, Uddevallas och Trollhättans sjukhus. Och det var bara med en kille... jag hann även åka till Lysekils sjukhus för att sy tre stygn på en annan kille. Ja, nu var det ju inte jag personligen som sydde men ändå... Det kändes ett tag som att jag tillbringade mer tid på sjukan än på själva skolan. Betade av de flesta avdelningarna på Uddevalla innan jag fick åka vidare till NÄL i Trollhättan.

Titta in lite sköna bilder från årets upplaga på
www.x3m-sommarskola.se.

Årets ledaruppsättning skötte sig i vanlig ordning exemplariskt. Trots att jag i mitt eget tycke hade en mer än vanligt virrig inledning med dålig information till alla, så löste ledarna allt och lite till. Skönt med så rutinerade ledare på plats. Undrar om deltagarna fattar hur bra ledare de faktiskt har i jämförelse med en del andra skolor?

Med sådär en 4 timmar sömn i snitt per natt under skolan, så har jag nu haft två nätter (och dagar) återhämtning. Nu börjar jag känna mig normal igen. Ska börja fundera på vad vi kan förbättra till nästa år redan nu.

För en gångs skull satt jag inte i radio Sotenäs och pratade om skolan. Istället satt jag på NÄL i Trollhättan. Men Danne Bron Sundbom och Josefina Parling skötte sig utmärkt i radion fick jag höra. Kul.



Koppen kombinerade sponsorn och "Boom-boom" Mönell i årets tröja... Tror Muunell får leva med det framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback