Bohooo - Nu testar vi Peppes igen

Arla onsdagmorgon och jag är på väg in på jobbet. Förhoppningsvis bara för idag, för ikväll eller imorgon åker jag ner till Boo. Båstad Outdoor Open. Vet inte vilken gång i ordningen det är men tror jag varit där lite över 10 gånger. Det känns så i alla fall.

Jag och Koppen delar rum och jag kommer med intresse följa hans batalj mot Micke Hills Fagerhult. Ska bli kul att se diverse Sommarskoletränare på plats med. Det fullkomligt vimlar av dem. Finns ju även en och annan i den lilla innebandyvärlden i övrigt som man också kan heja på där nere. 

Via frukost med en inte helt okänd innebandyprofil, eller skall vi säga någon som gett innebandyn en ny profil. Nämligen från kortsidan. Oj vad den vinkeln varit omdebatterad. Herr och fru Berndtson mellanlandade i Götet igår och vi hinner förmodligen tanka av varandra det senaste. Tyvärr är det inte allt för ofta som vi ses, men det är som vanligt med sina bästa vänner. Det är som att man sågs igår. 

Båstad fram till lördag eller söndag. Har ett alternativ att parta på hemma i Götet med en stor samling polare med. Inte lätt att välja ibland. Få se hur lätt det är att slita sig från Båstad, stranden, sol, innebandy och förhoppningsvis en hel del sköna garv med kompisarna där nere.


Kommentarer
Postat av: Vegardmargrete

Thank you for the informative website


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback