Stålis hyllad

Det var stort att titta på när Adam Lindberg hyllades för sin långa framgångsrika innebandykarriär. Inför 7863 åskådare, nytt rekord givetvis, så firades tröja nummer 10 upp i taket och gjorde Magnus Augustssons nr. 15 sällskap. Riktigt kul att se och efter att ha spelat med dessa båda herrarna i våra första 13 innebandyår, så är jag den förste att instämma i hyllningarna. Jag har alltid önskat att jag haft Agas teknik och Adams vilja.

Kul också att det blev så mycket publik till sist. Det är arrangemangsgruppen i Pixbo värda. De har gjort ett fantastiskt jobb med arret. Keep up the good work!

Jag skrev matchreferatet om den mindre underhållande matchen. Det kan ni titta in på
här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback