En Reichenbergsk kvart...

Först gnäller jag på en polare för att han är 20 minuter sen till lunchlöpningen i Skatås... (Ni kan aldrig gissa vem). Han tog en så kallad Reichenbergsk kvart, Uttrycket myntades av Abu-Dabi-Janne igår i bilen hem från Skatås. Helt klockrent och ni som känner igen uttrycket vet vad jag pratar om. Jag gnällde rätt mycket på honom men idag gjorde jag något mycket värre.

Jag missade fullständigt att jag skulle plocka upp en annan kompis i Sisjön. Jag fick samtal vid 7.32 imorse och när min kompis (fortfarande hoppas jag) undrade över vilken status jag hade så fattade jag ingenting. Först några sekunder senare så insåg jag att jag helt missat att det var fredag och att jag skulle hämta honom. 7.46 plockade jag upp honom på Ica Maxis parkering i sisjön något skamsen. Förlåt mig Janne!

Nu är det helg. Må väl i solen mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback