Tiden springer men inte jag

Trots mina nya sulor så har jag bara kommit iväg två gånger senaste veckorna. Bedrövligt egentligen men så har ett projekt nu bytts ut mot två nya. Därav så lite tid över till skrivandet. Det enda jag hinner är att trycka in ett Pixbo-reff lite då och då. Det senaste hittar ni här. Måste erkänna att jag kände mig rätt håglös inför uppgiften att skriva denna gången och matchen bjöd inte på den där spänningen. I och för sig många mål men JIK var aldrig med i matchen även om målprotokollet blev som det blev.

Trist och trots 3000 på läktarna så kändes det aldrig som att det tände till riktigt ordentligt. Jag är nog för kräsen när det kommer till PW. Svårt att fylla ut kostymen efter Hellas, Bodén, Lindberg, Aga, Jidhe, Axelsson, Skogis och alla andra stora profiler. Nu har PW en hel del profiler men ingen av dessa är i storslag för tillfället. Det är de mindre namnkunniga som levererar. Jag hoppas det finns lite till att ta av i slutspelet.

Denna veckan ser ut att bli härligt hysterisk. Imorgon har jag faktiskt inget inplanerat men ons - lör är fullbokat. Om jag nu hinner med för jobbets skull. Skönt att man vet vad man skall göra. Och när jag får lite tid över, som ikväll efter 21.30, så kunde jag lägga en och en halv timma på Sommarskolan. att lägga grupper och att hålla reda på inbetalningar och anmälningar tar längre tid än man tror. Hoppas det blir v. 28 snart så man får vara med om nästa Sommarskola. Då är allt slit värt varenda timme man har lagt.

nä, nu är det läggdax. Jag skall upp med tuppen imorgon för att hinna klämma in fler timmar på dagen. Uppstigning 05.50. Kan man inte jobba över så får man jobba innan... :-)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Gustavvera

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback