Steg 1 av 4 avklarat...eller?

Efter en väldigt intensiv period på jobbet, så leverar vi idag en utbildning till vår förhoppningsvis nöjda kund. Den går live på måndag och jag är stand by i helgen men hoppas på att allt nu skall vara på plats. Känns nästa lite konstigt att gå på helg nu med en känsla av att man faktiskt skall vara helt ledig. Och då menar jag även i huvudet. Så är det när man skall hålla reda på inte bara sig själv och sina egna uppgifter utan även hålla några kollegor i gång och se till att de har saker att göra och att de görs i rätt ordning.

"Det gäller att hålla tungan i rätt mun" ...helt enkelt, som en gammal chef till mig brukade säga.

Så den första av fyra utbildningar är (i stort sett) levererad. Nu återstår bara tre. Så det finns att göra även på måndag. Härligt!

Efter veteran-SM:s icke vara, så lät jag övergångsperioden gå ut helt av sig själv. Så på pappret är jag fortfarande ibf:are men det är bara på pappret. Jag har inte haft lust att leta nåt alternativ, utan ser fram emot korpfotbollen och golf istället. Tydligen har mina nya löparsulor anlänt nu oxå, så nu är det åter dax att ta tag i löpningen som har haft uppehåll sista månaden. Fasen vad tiden har gått fort. Men stress är oxå ett bra sätt att hålla vikten tydligen...

Ska börja surfa lite på Koh lanta i helgen tänkte jag. Det är nämligen bl. a. dit vi skall i november.

Kommentarer
Postat av: geiniet

koh lanta e nästan lika bra som veteran sm.

2008-02-18 @ 23:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback