Träningsdagbok

Efter chockstarten förra veckan med löpning måndag och onsdag, så var jag tvungen att vila resten. Men den här veckan ser betydligt bättre ut. Igår sprang jag 8:an med Reichenberg. Idag är det gym och löpning med PT och imorgon är ny runda med Reichen inbokad vid 11.00. Häng på den som vill...

Känns skönt att komma igång faktiskt. Lekamen är ju inte 17 längre. Har haft mängder av diskussioner med vänner om kost. Man får ju ta till alla knep numera för att hålla den lilla magen i schack. 

Har till och med fått ett nummer av PT till en dietist. Få se vart det slutar någonstans. 

Jobbet igår, jobbet imorgon. Det blir korta inhopp men snart är Fujitsu ett minne blott. Mest praktiska saker kvar att ordna upp. Det känns fortfarande som att man är kvar men ändå har jag lämnat stället sen några månader tillbaks i huvudet. Lite halvmärkligt ändå. Jag har ju trots allt varit där i över 10 år. 

Träningen är i fokus nu. Jag har halkat ner till en plats där varje pass är jobbigt. Nu vet jag att om två - tre pass till så har det värsta lagt sig och man börjar märka framsteg. Bara att bita ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback