En regnig söndag

När han där uppe inte bara gråter utan tömmer ut hela badkaret över stan, så träder apatin in fullt ut. Jag tänkte lira golf, klippa gräs och träna. Nu sitter jag framför OS och har Staffan Lindeborg i bakgrunden. Jag har ingen större träningslust och jag sitter och stirrar ut dammsugaren. Det känns som att jag kommer förlora den här tävlingen. Men jag ska låta dammsugaren tro att den vunnit några timmar till. 

Har suttit och filat på en ettårspresent under förmiddagen. 

Ska faktiskt in på jobbet imorgon. Ska fixa några saker på mitt sista projekt, som är näst intill avslutat. Ska bli kul att återse lite gamla f.d. kollegor som kommer tillbaks från semestrar. 

Just nu sitter jag och vet inte om jag ska sätta på en film eller om jag ska ge Staffan en ärlig chans. Simning är inte min grej, så det blir nog en film ändå. 

Har ingen jätteskrivlusta idag, så jag skyller på regnet och lägger mig under filten istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback