Celebert besök i Alfan

Namedropping är alltid lite töntigt och vanligt förekommande på bloggar runt om i Svedala. Känns rätt att bidra till detta tönteri i och med det här inlägget. Svårt att låta bli liksom.

Jag fick en fråga från PT om jag kunde köra honom till flygplatsen igår. 05.50 skulle jag plocka upp honom. Och så i förbifarten, efter att jag sagt att jag kan, så la han till i en bisats att vi skulle plocka upp två gubbar till. En i Linné och en i Vasastan. Ja ja, tänkte jag. Låt gå för den här gången.

Det visade sig vara två hyfsat meriterade gubbar som knödde in sig i min 3-dörrars Alfa denna arla morgon. Teddy Lucic och Anders Svensson. Janne tog själviskt nog framsätet och vi pratade fåordigt på vägen ut till flyget. Klockan var ändå mitt i natten. Anders tog i hand och tackade mig för skjutsen och tittade mig samtidigt i ögonen artigt. Hyvens grabb den där Anders... Teddy tackade han med och sen bar det av till Skottland. De lirar returmöte ikväll. Får väl hålla en tumme för dem.

PT utlovade något i gengäld för körningen. Jag hoppas att det inte var två autografer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback