Är en strävhårig tax alltid ett pensionärsattribut?

Det här slog mig på den allför långa promenaden tillbaks från lunchen nere vid Ica Focus. I parken uppe vid Eklandagatan så mötte jag en äldre herre med två hundar. Det var två strävhåriga taxar. Det första som slog mig var att de passade honom väldigt bra. Jag har mig veterligen aldrig sett två sådana taxar i ett koppel där en tjej i tjugo-någonting-årsåldern har hållit i kopplet. Strävhåriga taxar är faktiskt grymt osexigt. Inte alls som en kramgo Golden Retriever eller en estetisk Dobermann.

Ni får gärna motbevisa mig kring min tes, men så länge ingen gör det så kommer jag leva kvar i min teori och med bestämdhet hävda att jag har helt rätt i saken. Punkt! 

Kommentarer
Postat av: Adrianasklenarikova

Nice security code. Does it work?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback