Bryt ihop och kom igen...

Jag gör ett tappert försök att tänka på något annat och måste ju bara konstatera att Helge tog det här med Mourinhos avgång mycket hårdare än jag gjorde...

Eller var det så att de andra älgarna retade honom för hans fula horn eller klumpiga klövar? Ingen får någonsin veta. Tragiskt! Hur man än vrider och vänder sig, så finns det någon stackare som har det värre...

Har fått det konstaterat att jag egentligen inte haft ett rätt senaste månaderna. Skönt att veta! Nu kan jag bara bryta ihop och komma igen. en skön klyscha som alltid funkar den där med att bryta ihop. Tyvärr har man ju den rutinen... önskar man var 18 år igen och inte hade en aning om hur ont det gör när man blir ratad.


Kommentarer
Postat av: Bilalalva

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback