Kross i Liseberg

Har precis kommit hem efter att ha tittat på Pixbo i Superligan. 12 - 4 mot ett håglöst blekt och dåligt spelande Helsingborg. Jag har skrivit ett matchref som ni kan läsa här. Kommer väl att skriva de gånger jag har möjlighet att se matcherna. Nu är det sängläge för imorgon måste jag vara tidigt på jobbet. Ska nämligen hinna hem och städa innan gubbarna trillar in för lite avslutning på korpåret. Bk Botta Matts skall i all enkelhet fira seriesegern.

Helst hade jag nog velat sova för den här veckan har varit sjuk. Jag har inte släckt lampan tidigare än 00:30 nån natt. Senast 02.00. Det blir så när man inte är hemma före 23-tiden och man är uppe i varv efter matcher och annat. Ska bli såååå skönt med helg. Utgång i morgon alltså, en golfrunda med farsan inplanerad och en middag efter det på lördag men söndag.... då jävlar skall det liggas i soffan och inte göras någonting.

Hann med att prata lite med ledarstaben på Gothia och tog en öl med dem för att fira segern. Skön avrundning på dagen.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback