Pixbo - Wajbej, Scandinavium, onsdagkväll

Äntligen får man beträda Scandinavium igen. Dax för fight mellan det bästa laget i Sverige och det lag som vill vara bäst i Sverige. Ni får helt själva placera in vilket lag som passar bäst in var... så är vi politiskt korrekta idag oxå.

Jag har varit sjukt laddad inför den här matchen (som åskådare). Jag bryr mig inte om resultatet mer än att publiken bjuds på en härlig match. Båda lagen är redan klara för slutspel ändå så den där prestigen blir ju något mindre än vanligt... kanske. Men jag tror att Warberg-kvarnen maler idag oxå och ett decimerat Pixbo får nöja sig med en hedersam förlust. Skall vi tippa 5 - 7? Nu får gärna gubbarna överbevisa min tveksamhet och vinna men tror på torsk idag. Men vinst för Pixbo Wallenstam i stort! Om nu bara publiken kommer så får de garanterat ett riktigt bra arrangemang. Och så får barndomskompisen, Aga, äntligen äras som sig bör. Hans tröja skall firas upp i taket. Äntligen! ...som Gert Fylking hade uttryckt det.

Mer om matchen och mer om annat kommer när andan faller på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback