iWant

fick en länk skickad till mig härom dagen med Apples nya iPhone. Är grymt svag för designen på deras telefon/mp3-spelare/kamera. Den skall tydligen komma till Sverige i slutet av året. Köpbehovet blev plötsligt JÄTTE-stort. Tror nog inte jag är den enda som blev sugen på en iPhone.

Hade ställt in mig på att tvätta bilen men efter att ha dammsugit, dammat och diskat så är krafterna och lusten att göra nytta helt slut. Sitter och drömmer om en chokladbit och mjölk. Mmmmm… Så löjligt gott.

Sommarskolan har nu fått in 19 anmälningar. Vi har inte ens hunnit göra någon reklam för den än. Helt sjukt faktiskt. Man skall aldrig underskatta ordets och ryktets betydelse.

 

Gjorde debut igår på telefonen. Ja alltså… jag pratade med en döv människa i telefonen. Skithäftigt att det går. Hur det funkar? Jo, det är naturligtvis en människa som tar emot vad den döva personen vill saga via text på datorn och hon förmedlar till mig vad som sägs… eller skrivs i det här fallet. Jag fick svara till telefonisten och hon skrev tillbaks vad jag sagt. Häftigt och fantastiskt upplyftande att det fungerar. Det var en förälder som hade frågor om Sommarskolan som hörde av sig.


Gjorde en lång dag på jobbet idag så imorgon kan jag jobba kort. Skall in och hitta present till farsgubben som fyller aktade och jämna 65. Annars blir det en lugn fredag med god mat och inga direkta fysiska aktiviteter. Skall ju upp tidigt på lördag för bortamatch i Karlstad. Samling i Mölnlycke 07:20. Stön… Men vinner vi på lördag har vi skaffat oss ett riktigt bra utgångsläge för de sista 8 matcherna


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Peter!

Hoppas att allt är bra, kul att följa din blogg. Jag är inne ofta och läser och du är faktisk en av orsakerna till att jag väl fick tummen ur att börja skriva själv. Jag undrar om det är okej att länka dig på min sida? Den är mest om dam innebandy så den lär ju inte intressera så många av dina läsare tyvärr. Men ett försök från min sida att få damlirare att kunna läsa om sin egen idrott i brist på kompetenta tidningar eller ib relaterade sajter. Vi får se hur länge det går innan man blir sönderbombad av alla dårar på i-nytts formum innan man eventuellt får lägga ner. Men tills dess så kör jag=)

Ha det bra och lycka till med skönheten, henne är du väl värd;-)

Hälsningar

Jessica Holmgren PW dam

Postat av: Zellén

Klart du får!
Kul att du läser min... nu får jag börja läsa din!

Jag tar för givet att jag får lägga upp din!

2007-01-16 @ 16:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback