Julefrid... my ass

Jag förstår småbarnsföräldrar som går på knäna. Det behövs inga kolik-skrikande ungar för att falla in i julstressen. Jag har inga ungar men är ändå rätt sänkt och likt Billy Bob Thornton i den underbara filmen Bandits, så rycker det i ena ögat och jag mumlar troliga sjukdomar som jag borde ha... allt från nån okänd bakterie från Afrika till vanlig förkylning. Ni måste verkligen se den filmen... Billy Bob som neurotisk bankrånare ihop med Bruce Willis. Underbar kombo!

Har missat träningen de senaste fem gångerna. Jag hinner inte hem från kontoret innan träningen är slut. Vem fan la träningarna redan kl. 18?

Idag skall jag försöka orka med att städa hemma. Vi får se hur det går.

Skrivlusten är noll när jag sitter 11 - 12 timmar och skriver på jobbet. Bare with me, som jag hade sagt om jag bodde i ett annat land med ny italiensk förbundskapten. I'm hon-hor-ed. Don Fabio är precis vad de självsäkra engelsmännen behöver. Lite hårda nypor och en förbundskapten som inte vill vara kompis med stjärnorna. Se upp för engelsmännen i nästa stora mästerskap som de lyckas kvala in till!

Kommentarer
Postat av: Louisjennie

Nice site. I enjoyed it very much! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback