Sunday runny sunday

Nej, nån blodig söndag var det inte idag. Snarare en rinnig en. Förkylningen slog mig redan på fredagkvällen men har peakat (hoppas jag) idag. Lite härligt yr i huvudet tog jag mig ändå ner till Valhalla för att titta på mina lagkompisar när de skulle leka hem en seger mot Robertshöjd. Nu blev det inte riktigt så... En knapp seger med 5 - 4 efter en chansrik och chansartad match på parketten i slitna Valhalla. Det var ingen rolig match att titta på, för att spela bandy på den planen passar bara destruktiva lag. Nu försökte båda lagen att spela men golvet lät aldrig lagen få chansen att spela underhållande. Spelet går långsamt och direktpassningar är en fysisk omöjlighet. Skittrist helt enkelt. Nu var det riktigt skönt att vi vann ändå. Det betyder att vi hakar på i täten och nu ligger vi en pinne efter Tygriket i toppen.

Storebror förlorade mot Warberg. Känns som det inte spelar nån större roll ändå. Deras säsong börjar ju inte förrän kvartsfinalerna spelas. Trist att det är så men det är ju bara att titta på AIK förra året. Sjutton minuter om en lovande skidjunior på sporten men inga bilder från västkustderbyt.

Hoppas jag är frisk nog att trilla ner på kontoret imorgon. Om inte får jag ligga hemma och klicka in på nån länk med nåt beroendeframkallande spel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback