Vardagshumor

Två våningar ner från oss håller Förbundet Mot Läs- och Skrivsvårigheter (FMLS) till. Vet inte vem som ansvarar för skylten i hissen men jag garvar varje gång jag ser den... använde kameran på min telefon för ovanlighetens skull så ni kan ta del av vardagshumor när den är som bäst...

116777-14



Tog tag i saneringen av min lägenhet idag. En timme tog det att bemästra disken. En timme... Det är vad man får lägga sina få minuter av ledighet på. Bedrövligt. Orken tog slut efter disken och resten av saneringen for fortsätta imorgon. Kul! ser verkligen fram emot min tvätt/städkväll.


Kommentarer
Postat av: Henrik

Ifall du gillar vardagshumor så finns det numera en hemsida där du har massor av såna här sidor. Kika in på vardagshumor.se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback