Nattsudd

Gjorde ett distinkt och oerhört effektivt inhopp på mellandagsrean. Måste slått nåt slags rekord. Jag ställde bilen på Heden och gick i rask takt till syrrans butik för att plocka upp kvittot till tröjan jag skulle byta. Klockan var då 18:30 och Fredsgatan var lika befolkad som en normal myrstack. Sjukt vad folk som var ute i sista stund. Jag kryssade mig in i Nordstaden och svängde in på Brothers, slet till mig en tröja och några kallingar och ställde mig i kassan. Två minuter senare gick jag ut därifrån helt färdig med mellandagsrean för det här året. Hade ingen större lust att titta efter annat.

Annars har jag hunnit med en hel del idag. Efter att ha varit nere på stan och haft ett jobbmöte för Sommarskolan så åkte jag hem och tvättade och hann dessutom med en löprunda i Skatås. Jag drog på upp till starten och körde 5:an på tid. Hade 4:30 per km som mål och klarade det med marginal. Låg väl på 4:28 ungefär. Det var skönt... efteråt.

Åkte ut till en polare och vi hyrde Pirates of the Caribbean - Dead man's chest. Jag hade svårt att hålla mig vaken hela filmen. Inte pga filmen i sig men att jag var rejält trött efter löpningen antagligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback