Jag har gjort det igen...

Jag är inte förvånad men en fika på Dahls slutade på en totalnota på 1710 spänn... men då ingick det en kaffe. Ok, nu är inte Dahls sååå dyrt men jag tog en fika med den hemvändande (tillfälligt) sonen, Linderoth. Och naturligtvis tröttnade vi på att sitta på fiket och gick över och tittade i butiken i huset nedanför mig på Danska vägen. Fashion Room (fd Salt) och jag kunde som vanligt inte hålla mig ifrån att handla. Två Tigerskjortor och en Energie-piké senare så var det kört igen. Trots 40 % rea så har jag ändå bränt större delen av de få stackars svaga kronorna som finns kvar på krediten. Ouch! Får väl leva på nudlar hela januari! Men det var det tamejfan värt. Nu är i alla fall nyårsstassen klar!

Funderar på att söka professionell hjälp! Hur blir man av med sitt shoppingberoende? Funderar på att outsourca min ekonomi till någon bättre bemedlad och mer ekonomiskt lagd person...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback