Invidia

Klockan är 02:42 när jag börjar skriva det här. Har precis reffat på Pixbos hemsida. Det blev ingen julfest för mig idag, trots att jag roddat hela eftermiddagen när jobbet skulle ha den årliga julfesten. Jag fick dra och lira match istället. Mot Veddige. 7 - 0. Läs mer på pixbos hemsida. Det dyker nog upp under lördagen...

Nästsista dödssynden blev Avund. Något jag kände idag när jag kollade på Emil, 16 år. Killen har bättre teknik än jag någonsin haft och han är hälften så gammal som mig och med många innebandyår kvar. Avund kände jag när jag kollade på kollegorna idag när jag åkte från kontoret. De har nog rätt kul fortfarande, åtminstone några tappra själar.

Idag la jag krutet på reffet så nu är det bingen som gäller. Imorgon är en annan dag. Riktigt spännande faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Christiannatasha

Great .Now i can say thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback