Gula

116777-16


Gula är inte bara äggets godaste del, utan även en dödsynd på latin... Frosseri är gårdagens dödsynd. Den gjorde jag mig skyldig till efter att ha gått hem tidigt från jobbet igår helt utmattad. Nånting i kroppen var inte helt bra och jag åkte hem och sov från tre till åtta. Halvsov åtminstone... Ingen träning och sen tvingade jag mig själv att stiga upp och traska ner till syndens näste, Kvarterskrogen, Frestelsen, Pizzeria Roma. Jag fick tröstäta eller frossa i en Reale till middag då ingen lagade mat till mig igår heller. En Reale har ju rätt passande ägg som ingrediens. Dödsynd så det stog härliga till kan jag lova! Som förrätt fick jag i mig en MulitMan kapsel. Kostförstärkning som det står på burken. Mannens dagliga behov av vitaminer och mineraler och annat. Blev pålurad av en kollega på lunchen som tyckte att det faktiskt funkade så jag tänkte att varför inte. Jag kan ju inte bli tröttare av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback