det dåliga samvetet har talat...

Efter att ha fått ångest för senaste inköpen (se förra inlägget idag) så kändes det helt rätt att späka den julplufsiga kroppen med lite hårt arbete. Den inplanerade löpningen med alltid löpvillige långdistansaren Andblad var satt till 15.45. Jag snörade på mig skorna och proppade party-spellistan i öronen och joggade i makligt tempo de 2 km upp till Skatås där jag fick vänta några minuter på Janne som avslutade sin sista patient. Sen trampade vi igång och avverkade milen i mörkret. Lagom tempo och det gick och snacka hela vägen. Riktigt skönt och vi tog oss runt på 48 - 49 minuter nånting. Helt ok faktiskt. Lite öm i vaderna efter två dagar på raken men då känns det bara att man varit nyttig. Nu sprudlar jag av energi och det är en underbar känsla...

Har styrt upp kvällen och morgondagen. Idag blir det stada med återvända Stenis. En bio är planerad. Nu blir det Prestige ikväll. Imorgon är vi inbokade på Tranquilo (äntligen) igen. Tror vi är 13 i dagsläget men eventuellt hittar vi nån mer att fylla bokningen på 14 med...

Har längtat till det stället sen senast... det var några månader sen. Skall bli kul att se om det lever upp till den standard som jag tyckte att det höll senast. Jag vet att drinkarna gör det åtminstone! Skall bli kul att få fint besök från landet hur som helst. Hofsnäs nya ägare kommer på besök. Danne "tysken" och hans fagra Ida har gjort klart julborden och får nu lite välbehövlig vila! Kul som fan!

Har  nu varit ifrån min dam i ett och ett halvt dygn... och längtar ihjäl mig. Det är ett bra tecken va?

Kommentarer
Postat av: "hemligt"

Längta ihjäl sig låter bra tycker jag....vet hur det känns.....puss

2006-12-29 @ 09:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback