Nytt jobb!

Efter att ha lämnat Fujitsu för ganska precis ett år sen, så har jag nu signat (inom några dagar) nya anställningspapper. Jag krutar på för R Franchetti AB. Min morbrors firma, som han startade för mer än 40 år sen. Franchetti är ett produktutvecklings- och produktionsbolag av kläder. Det är rena familjeföretaget då Romeos söner (mina kusiner) alla är delägare och har olika roller på firman. Yngste kussen är VD, äldste avdelningschef och mellan är "bara" delägare men driver sin egen business i samma kontor.

Jag skall driva och vara behjälplig mr CEO i en del projekt och så får vi se vad min roll blir på sikt. Riktigt spännande och fantastskt kul. Ingen nackdel att det är kläder vi håller på med heller.

Den 5:e november blir min första dag. Men jag har ju rätt bra koll på stället redan. Nu skall jag bara hitta vad min titel är... Jag funderar på "Slave", med en kompletterande signatur på kinden. :-)



Fast i ärlighetens namn, så tror jag Prince hade ett liiiite bättre kontrakt än jag fått. Just a hunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback