Nästan jubiléum

Många lägger ner... bara för att göra comeback. Jag har själv slutat med innebandy t. ex. ett antal gånger men sen ändå hoppat på nåt annat lag. Bloggen har dock levt kvar ända sen jag startade den. Även om uppdateringen är skrämmande låg ibland, så lever den kvar.

Det här är upplägg 499 tydligen läste jag i statistiken. Jag kan bara konstatera att under tidsperioden av dessa 499 inlägg har det hänt så otroligt mycket i mitt liv.

Bara en sån sak som att jag träffade Erika och fick Bella. De bästa tjejerna man kan önska sig. Jag är lycklig. Solen skiner. Jag håller på att städa... och ändå är jag lycklig. Det måste ju säga en hel del.

Ikväll är det ladies night. Jag skall rymma iväg från trånande desperata kvinnor (det skall tydligen vara 10 stycken hemma hos oss ikväll). Jag och Bella låter Erika med tjejmaffian härja fritt och flyr till lugnet hos Bellas fadder Johan. Det blir lugnare så...

Innan jag tar Bella med mig, så är det ny fight i Svingeln. Idag är vi dock bortalag. Burås står för motståndet. Skall bli intressant att se om vi fått hybris än, eller om det dröjer nån omgång till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback