Det blir inte mer stilrent än Steve McQueen

Min kära kusing Mats, tillika nya kollega, har nyligen kommit hem från en Asien-tripp. Det blir några resor dit för att underhålla kontakter med fabriker och annat folk. Han hann fråga om jag var sugen på någon klocka eller något, innan han reste. Då slog det mig att jag alltid tittat trånande efter Tag Heuers klockor och då speciellt Monaco-serien.



Ni ser en Monaco på handleden av den legendariske skådisen. Bara en sån sak som att han kraschade en bil med Malin på saltkråkan i, är ju stort i sig. Men håll med om man inte blir mycket coolare än Steve. Live the legend liksom... Så jag la in en beställning till Mats.

Ok, nu kostade inte min nya Tag Heuer mer än 200 bagis i Hong kong, men ändå. Jag blev som ett barn när jag fick den. Nu hoppas jag den håller mer än ett par veckor bara... man vet ju inte med piratkopiorna. Jag försökte söka på mitt ur för att se vad den kostar original, men ingen lycka. Modellen släpptes tydligen i år och jag har inte sett nån prislapp. Skall vi tippa på 30 - 40000 kanske?

Men den är hur som helst riktigt snygg. Se hur den matchar Steves Gulf-overall.




Grazie mille Mats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback