Dinho. Äntligen!

Det var nog mer än jag som avskrev den gamle världsstjärnan. Jag har spytt galla på Ronaldinho tidigare för att han har varit helt totalt värdelös. Och det har han. Från världens i särklass bäste till en medelmåtta på så kort tid. Det var helt obegripligt. Men nu börjar jag ana hans tillbakagång mot nånting stort. Såg matchklipp från helgens match mot Parma. Nu kan man ana hans magiska bollkontroll och två nya assist. Det kanske kan bli rätt bra till slut i alla fall. I och för sig ligger man 9 poäng efter redan klara?! Serie A-mästarna Inter men Champions league lever ju fortfarande.

Och så kommer ju Beckham tillbaka...

Imorgon blir det till att kolla in Milan - Real Madrid. Tror det kan bli en rätt underhållande match. Mitt tips är att det blir oavgjort. Det gynnar båda lagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback