Dagens boktips

I högen på nattduksbordet, så ligger numera överst en riktig tegelsten. Upp mot 1000 sidor. Jag har tagit mig igenom halva ungefär och jag njuter av varje sida. Det finns en del praktiska detaljer med boken som jag kan tycka är de enda negativa med den. Den väger ju nåt kilo och det kan vara lite meckigt att hålla i den när man ligger och läser.

Vilken bok?


Shantaram, skriven av Gregory David Roberts.

Eller Linbaba som han blir kallad för det mesta i boken. Hittade en hemsida här. Men är det någon bok ni skall ta er igenom i sommar, så är det den här. Ynka 39 bagare kan det vara värt. Klicka på bilden för att handla den. Men lyd mitt råd och köp pocket-varianten. Jag har inbunden och den är tung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback