Tiden flyger låååångsamt.

Nu har tyvärr rödrävarna åkt ur SM-slutspelet. Men det jag såg i match 2 mot AIK lovar ändå gott för framtiden. Tror nog Vidar kan få ihop ett bra lagbygge men det behöver in lite friskt blod i truppen. Och då pratar vi någon etablerad stabil pjäs att bygga kring. Får man önska? Jag hade gärna sett en Mikael Karlsson och en David Blomberg i en spektakulär dubbelvärvning. Men det är väl en önskedröm såklart...

Igår kväll stod jag och lagade mat hela kvällen. Nu är det inte så mycket lagande sista timmarna, mer att bevaka men ändå. Skall bli gott idag. Då kommer de närmsta och firar min födelsedag. Skall bli kul.

Numera pratar jag inte om hur långt vi kommit i vår graviditet. Nu är det hur långt kvar det är. En månad imorgon är det sagt. Tiden går så in i bänken fort men ändå går dagarna såååå långsamt. Visst är det konstigt?!?
Första paret ut i vår föräldragrupp fick sitt barn 5 veckor för tidigt, så det är defcon 4 nu ungefär... vi får packa väskan på söndag ifall det händer något.

Snart är innebandysäsongen slut även för oss i IBK Göteborg. En match återstår nu bara och det skall bli skönt att lägga klubban åt sidan ett tag igen. Jag behöver bara två poäng till för att dela poängskörden med Klubbhusets numera nyopererade f.d. landslagsman: Danne Johansson. Det kan bli tufft. Fick ju gå poänglös i senaste matchen t. ex. Då sprang jag i något slags vacuum på mittplan medan långbollarna haglade från mina backar. Kändes så där inspirerande. Får nog se till att jag får lira back i sista fighten...

Solen lyser och jag med den. Har börjat se bebisar överallt på stan. Och jag får den där känslan av att lägga huvudet på sned och sucka djupt. Ett sånt där "Åhhhhhhhhhhh vad söt han/hon är" typ. Ja ni fattar nog...

Grattis Niklas förresten för semifinalplatsen. Jag hoppas ni tar hem det i år. Det är du värd!
Hoppas att Falun kan pressa Wic och att Täby ger lite spänning till Stockholmsderbyt. Att Vreta motar Dalen i slutspelsdörren tvekar jag inte på. Skall bli kul att följa slutspelet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback