Samma som tidigare inlägg

Ja, alltså att det äntligen är fredag. Tiden går fort och nu är det snart bara 6 veckor till förväntad nedkomst för mitt och Erikas barn. ...eller åtminstone hoppas jag att det är mitt. (skrivet med en stor portion ironi). Vi brukar skämta att det kommer att komma ut en liten svettig bulgar. Vi var i Bulgarien i den vevan som vi blev med barn.

David Beckham namngav väl sin pojk efter var han var när det hände. vet inte om Golden sands funkar som namn dock...

Ikväll är det ny match i innebandyn. På Öckerö eller om det är Hönö? Förra matchen vann vi mot Hindås. 7 - 6 i en jämn batalj där vi låg under större delen av matchen faktiskt. Själv blev jag nedpetad på backen. I ren besvikelse petade jag in 2 bollar och passade fram till tre. Inte bra. Det kan leda till att jag får fortsätta på backen. Vilket öde!

Hann se sista perioden av Pixbo - JIK i onsdags. Det kändes som det var ett lag på banan stundtals men bollarna ville inte in för Pixbo denna tredjeperiod och istället fick JIK göra 5 - 3 och 6 - 3 innan Pixbo hyfsade till siffrorna i slutet. Motivation slår klass. En gammal regel. Men det känns som konstgjord andhämtning för JIK som väl knappast kommer behålla Gillek nästa år. Då ser det ju hopplöst ut för Jönköping. Eller? Kan det komma upp nya Västerås och Mullsjö som fortfarande är sämre än JIK?! Skillnaden är ju lite väl stor mellan serierna tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback