X3M Sommarskola 2009

Efter mycket förberedelser och planeringar så bar det av till Smögen och Kungshamn för 7:e året i rad. Vi fick ihop inte mindre än 115 deltagare i år och en mängd nya och spännande ledare.

Veckan flöt faktiskt på bättre än tidigare tyckte jag och kidzen verkade trivas alldeles förträffligt. Alla ledarna från Benjamin i köket till alla rookies skötte sig exemplariskt. Tyvärr fick jag avbryta skolan inför sista natten och missade avslutningen men det löste sig ändå hur bra som helst.

En stor eloge till alla ledare!

Jag hann tillbaka till avslutningsfesten men med tanke på allt som hänt och en 3-månaders Bella, så blev det inget partande för min del. Men det skötte övriga ledare ändå så bra så...

Kul med alla nya ansikten på skolan i år. Inte bara deltagarna då förståss, utan ledarna: Peder Bodén (Dalen), Johan Ivarsson (Mullsjö innebandygymnasium och Mullsjö-, Pixbotränare bland annat, Peter Persson (Helsingborg, Erika Andersson (Falun) och Henrik Quist (Pixbo). Vi hoppas att de flesta kommer tillbaks nästa år igen.

Bilder från skolan kommer jag lägga upp allt eftersom. Förhoppningsvis inom nån vecka eller så... www.x3m-sommarskola.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback