Pixbo - Västerås

Jag hade höga förväntningar och målkalas-fantasier. Men lååångt in i första perran så stod det 0 - 0 och Västerås hade bränt 8 klara målchanser. Förstår varför de ligger där de ligger. Pixbo såg ut som att de hade en loj måndagsträning och bjöd på initiativet men Västerås var för dåliga avslutare för att nyttja läget. Sen tog Pixbo över och ägde matchen i andra perioden. 5 - 1 stod det ett tag innan man slappnade av och släppte upp gästerna onödigt nära.

Mitt interna Klubbhustips gick ändå in, då jag prickade 6 - 4. Äntligen! Jag hade 7 - 5 och 6 - 6 oxå.

Det är desto svårare att pricka in resultatet imorgondagens drabbning mellan Frontside och Ibk Göteborg i division 4 B. Vi har en f.d. landslagsspelare och inte mindre än två SM-vinnare i laget. Jag tror vi vinner. Om vi bara hittar en målvakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback