Mellanlandning

Var uppe med tuppen idag, dvs strax efter 8. Supertidigt! Eller kanske inte... Vaknade av någon konstig anledning vid 5 imorse och var superpigg men lyckades somna om. Nej, det var inte grannen den här gången. Det är tyst uppifrån. Och jag fick tillbaka mina 300 kr, som jag satte på dörren.

Men jag var iväg på förmiddagen och hjälpte Kalle och Eva och resten av gänget på
Mandel att packa lite internetorder. Riktigt fina och prisvärda grejor. Så titta in där om ni har lust.

Sen traskade jag hemåt i snöslasket och stekte en pytt och åt. Och nu blir det Klubbhuset fram till helgen. Dagarna går fort. Allt för fort. Bara 13 veckor till leverans av ett litet skrynkligt och illaluktande (ibland) paket. Och det är man fast med resten av livet... :-)

Ikväll blir det vila. Pastaladda och mer vila. För imorgon smäller det! Då är det debut för mig i division 4. Ibk Göteborgs senaste nyförvärv går in på Svingelns golv. Jag är grymt laddad och hoppas på mycket spel. Mer om matchen framöver. Som jag har längtat. Senast jag lirade match har jag till och med svårt att komma ihåg. Tror det var mot Bräckan faktiskt för ett och ett halvt år sen typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback