Städdag idag

Det är inte glamouröst. Det är inte roligt. Det är inte på någon skala över huvudtaget mätbart om vi pratar underhållning. Städa är verkligen riktigt tråkigt. Idag avslutade jag dammningen som påbörjades igår. Sen var det dammsugaren som fick sig en omgång och så har jag plockat disk, städat i lådor och annat roligt.

Ni vet alla hur det är. Och om nån dag eller två så är det ostädat igen.

Och då har jag inte ens skurat badrummet än...

Nä, som tur är så är det träning för IBK Göteborg ikväll. Valhalla 19.00. Då kommer vi, som vanligt, att lira småmål med 6 - 7 stycken. Kanske inte konstigt att vi blir trötta på slutet av matcherna när vi bara lirar med 9 utespelare jämnt.

Nä... nu skall jag googla på dammsugarpåsar. Vi har fortfarande inte bytt den sen vi flyttade in.

Hittade den
här... där jag genast handlade påsar. Riktigt bra site... för vem håller reda på vilken påse man skall ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback