Interntipset leds numera av 18... eller är det 92?

Det här med vilket nummer man spelar med har ju alltid varit viktigt. När jag började lira i Pixbo så hade jag alltid 18. I Backadalen var det upptaget och jag tog 2. Sen vidare till Bräckan och båda numren var upptagna. Då blev det 22. I Milano fick jag bara ta en tröja så jag struntade i numret där men när jag sen började i Mölnlycke/Pixbo IBF, så var 18 upptagen igen. Vi fick inte ha samma nummer som Pixbo IBK nämligen. Som om jag skulle lira i IBK... men då fick det bli 36 istället. 2 x 18... ja ni hajar. När jag nu har bytt igen, för sista gången kanske, så var minsann 18 upptagen igen. Suck! Så till slut fick jag nöja mig med 92. Vet inte varför. Kan det symbolisera när jag skall lägga av? Då har jag 57 år kvar...

Det var det här med interntipset. Jag, 2:an (Bobby) och övriga på Klubbhuset som inte är chefer (Bobby, Niklas och Rasmus) brukar tippa alla Superligaomgångar. Vi började med två resultat var men när vi aldrig fick in några matcher, så utökade vi till tre resultat var. Rasmus prickade in den första matchen, Bobby har en men numera har jag två segrar. Helsingborg - Västerås var ju en simpel sak att tippa. Jag hade 7 - 4, 8 - 5, 6 - 4, 4 - 6. Ja, vi körde fyra resultat var. Bobby hade 5-5, 6 - 6, 6 - 5 och nåt mer. Kommer inte ihåg vad.

Vad vi spelar om? En dricka i baren.

18 lever kvar. Det sitter på min Klubbhus-tröja. Den vi jobbade i över Gothia cup. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback