Äntligen fredag!

Efter en hektiskt vecka så börjar nu en ännu mer hektisk helg. Jodå. Ikväll fyller en kompis år och det blir en bio och en bit mat med födelsedagsbarnet och två gravida flickvänner. Ja, nu är det bara en av de två flickvännerna som är min... så ni inte tror nåt annat.

Ska titta på Stig Larssons numera världskända (i Sverige) första bok i filmformat. Skall bli kul att se resultatet.

Imorgon är det heldag. Ullared får sig en ny chans. Vi skall köpa in alla såna där prylar som man behöver när man skall bli förälder. Och tro mig - det är en hel del. Efter Ullared är det raka spåret till nästa kalas. Erikas syster fyller år och det är middag hos henne. Nu kommer vi umgås hela dagen, då de skall med till Ullared.

Ullared en lördag. En lönelördag. Undrar hur kul det blir? Jag lovar att jag kommer rapportera om det är för påfrestande.

För att toppa helgen sen, så är det match på söndagen. Då möter vi Hindås i Landvetter idrottshall. Jag har stora krav på mig då Klubbhusets egen #2, Daniel Johansson, stänkte in 4 + 2 i senaste matchen. Det innebär att vår interna poängkamp leds med inte mindre än 5 poäng av Daniel. Hur fan skall jag komma ikapp det på söndag? Den som vill får titta ut och heja på. 14.20 tror jag helgens spännande kamp börjar.

Kommentarer
Postat av: PW Event

Lördag kl. 17.00 Superligan i Liseberghallen: Pixbo-Storvreta?!

2009-02-27 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback