blåsor på fötterna

Efter att ha belägrat lägenheten och bara njutit av den nya familjen, så var det dax att ta första dan på stan. Visst har vi vart iväg på alla möjliga grejor men bara med bilen hittills. Idag tog vi vagnen och fixade en massa ärenden.

Jag tror vi var nere en 4 - 5 timmar innan vi kraschade på soffan hemma. Vi hann lämna in klocka för batteribyte, lämna in ett hänge för gravyr, lämna in första korten på Bella för framkallning, hälsade på syrran och handlade ett halsband till Erika. Tiden gick fort...

Tittade in på
Mandel och hälsade på oxå. Hann visa upp Bella för Eva.

När jag låg i soffan så ringde kusinen. Ska du med på ÖIS? Vad säger man. Klart jag ska! Så på med skorna igen och traska ner till Nya Gamla eller är det nygamla Ullevi. Vilken skön arena! Äntligen en arena värd namnet. Tyvärr bjöd ÖIS på en bedrövlig första halvlek och förlorade väl matchen där. Även om de försökte tappert sista 10 så var 0 - 1 mer än rättvist.

Nu har jag precis kommit tillbaks från matchen och inser att jag har rejält slitna fötter. Det märks att man inte hållt igång träningen sista veckorna. Är rejält stel från korpmatchen igårkväll. Man börjar väl bli gammal helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback