Weekend starts here

Skön låt av Feta pojken smal för övrigt...
Har förberett allt så långt jag kan inför nästa, och sista, veckan på projektet som tagit så evinnerligt mycket tid det senaste... Skönt att se slutet i tunneln innan nästa projekt drar igång.

Men nu är det helg och ledig två dagar i rad känns konstigt. Om nu inget oväntat inträffar förståss...

Äntligen helg! Ikväll blir det discobowling och tacobuffé på Stig Center. Jag siktar som vanligt på att nå skamgränsen, 100 poäng... sen får vi se hur många frames som behövs innan jag får tresiffrigt... Kan bli 12 lika gärna som 10.... :-)

Imorgon skall jag hinna med att vara lite social oxå. Det var ju nån månad sen... suck. Lite kvalitetstid med min älskade flickvän står på schemat oxå... såklart!!! Skall nog boka långresa i helgen. Så är det tänkt i alla fall. Vi siktar på att dra iväg två veckor kommande höst. Jag längtar redan...

Trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback