Schlagerfestivalen i all ära

Men på söndag är det Derby! Ronaldo mot sin gamla klubb. Prestige nog att fylla ett helt Giuseppe Meazza-stadion. Curva Nord kommer att vibrera! Zlatan mot Maldini. Gattuso mot Stankovic. Det här går bara inte att missa!

För övrigt känns det som att Melodifestivalen redan är avgjord. I alla fall om man läser Se & Hör... Jag har sagt det förr... Hur fan skall man kunna ta nåt på allvar som den här blaskan skriver. Deras fokus ligger på lite fel
grejor?!?

Eller är folk så kändiskåta att de måste läsa att nu har den kändisen druckit på krogen!? Nähä... för det gör ju ingen annan...

Kan ingen inse det här och ge ut en ren sporttidning så man slipper skiten. Och snälla nån, låt oss kunna helgprenumerera! Då signar jag upp mig omgående!

Tjejen är bortrest i helgen. Jag hoppas ingen på hennes lista är där. (Alla par har väl en lista med vilka namn det är ok att ha sex med eller?!) Enkla regler. Kändisar som inte bor i Sverige...

Fan om Orlando Bloom eller Justin Timberlake är i Stockholm i helgen. För jag tror inte Famke Janssen, Denise Richards, Rosario Dawson, Thandie Newton eller Bridget Moynahan är i Göteborg för att kunna trösta mig i sådana fall...

Kommentarer
Postat av: Denise R

Hello hun, so what's our plans for the weekend?
*kiss*

2007-03-13 @ 15:53:17
Postat av: alfons

helt ärligt... va e de för gamla tackor? vad sägs om lindsey lohan eller en miss usa 07... där har du stabila damer

2007-03-14 @ 07:36:03
Postat av: Zellén

Lindsey Lohan? söt men inte på min topp-5. Men alla får ju ha sina egna listor!

2007-03-15 @ 14:45:34
Postat av: Henrikmaryam

Very informative. Great site. Really professional.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback