Sommar!

Visst är det underbart. När man går på stan numera så klibbar jeansen fast på benen, det rinner droppar av svett längs armarna och hjässan skulle få vilken reptil som helst att bli avundsjuk. Ett skinnbyte har nog aldrig gjorts snabbare. Men jag klagar inte! Inte på långa vägar. Jag tycker det är helt underbart.

Ska dra tidigt från jobbet idag och får chansen att njuta av värmen. Med rejäl träningsverk i låren så stapplar jag omkring i värmen. Nu har hårdkörningen börjat. Lika skönt det för jag har några kg att ta igen efter tre månaders stillasittande. Målet är väl att trilla ner under 90 pannor igen. Vet inte vad jag står på nu men definitivt ett par kilo över. Ska jag någon gång klara mig igenom en säsong skadefri så måste jag bli lättare. Så är det bara...

Nä, nu är det helg! Ha en underbar sådan. Det vet jag att jag kommer ha. Mer om detta efter helgen nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback