Skadeproblem

Tillbaks efter helgen, glömde nätsladden till datorn och batteriet räckte precis till ett matchref men inte mer. Fick se gubbarna i laget ta vår tredje raka seger. Riktigt skönt men samtidigt grymt frustrerande att stå vid sidan och titta på. Är trött på skador nu. Just när jag trodde att jag var tillbaks efter en bristning i vaden så får man nån mystisk sträckning i foten eller vad det nu är. Ont gör det hur som helst. Förhoppningsvis kan jag lira till helgen. Fille är borta 4 – 5 veckor, J-T är borta några veckor, ingen vet hur länge och nu är även Henke, vår enda naturliga center, borta för resten av säsongen. Han bröt armen igår när han Kite-surfade och missar nu de matcherna han kunde hunnit med innan han sticker ner och säsongar i alperna i december. 

Mer innebandy... såg Pixbo – Falun i söndags. Det började bra men sen lyckades Falun få stopp på farten och lyckades få med sig två poäng hem till koppargruvan.

Var ute i lördags och var söndagsseg som rumstempererad kola. Började dagen med att få en kompis att haka på till Tintin. Ett flyttgubbslass senare med stekt potatis, bacon och ägg så var jag människa igen. Jag toppade dagen med en pizza på kvällen. Det blir några mil extra i löpspåret... så fort jag kan springa igen. Imorgon skall jag till sjukgymnasten för att få nån slags diagnos.

diagnos
.
Pratade med Mirna idag, en kompis från Italien. Det var ett tag sen jag var nere nu. Längtar helt sjukt mycket. Det får bli en sväng i december...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback